Tummen upp!

Japp, jag är tillbaka i träningen igen. I salut myself! Har haft en "bug" i kroppen i en vecka som hållit mig borta ifrån träning i en hel lång tråkig vecka. Galet trist när man har hittat sitt flow. Debuterade faktiskt redan igår med att instruera Cardio Walking på Nordic Wellness Tegnérgatan. Gick bra, kände mig stark och tyckte jag kunde köra på idag också. Det satt långt inne att kliva på treadmillen för en halvtimme på bandet. Det var segt, jobbigt, stundtals outhärdligt men jag gjorde det! Hurra för det! Snart är man väl tillbaka igen. Ska passa på att köra nu under tisdag och onsdag för på torsdag ska jag på den mest tids-intensiva kurs jag någonsin varit på: 19.30-22, 09-21, 09-21 och slutligen 09-18 på söndag. Hur förväntar de sig att jag ska hålla mig fokuserad i 12timmar? Hoppas att det är lika bra som det verkar. Hur som helst så gör vetskapen om att det kommer bli omöjligt att klämma in träning dessa dagar mig lite extra motiverad att köra på de här dagarna innan. Jag har även lovat mig själv lugna kvällar och lugna mornar innan kursen startar. Ska försöka komma igång med några solhälsningar innan alla måsten knackar på axeln och avsluta med varma härliga bad. Tror det kommer göra gott!
//Linda
Kommentera inlägget här: