Utvärdering

Nu är första veckan av utmaningen "Pallar du?" förbi och en ny vecka står för dörren. Jag valde att ta min vilodag igår och kände för att testa på BodyPump idag. Väldigt kul! Det var minst 1.5år sedan jag körde BP och bröstlåten var minst lika jobbig som då. Kanske skulle sitta fint med ett BP-pass i veckan mer kontinuerligt ändå. Rätt skönt med en igenomkörare där jag slipper engagera mig upplägget för en gångs skull. 
Jag tycker det är dags för en utvärdering av hur veckan har gått. När jag ligger här i badet så är jag imponerad över hur bra kroppen känns trots all denna träning och brist på sömn iom alla dessa VM-matcher natte-tid. Jag tror känslan kommer bli ännu bättre nästa vecka.
Hur känns det själv? Har du orkat alla 6 pass? Har du utmanat dig själv hela vägen? Var det någon gång du hoppade över ett pass? Varför? Hur kan du undvika att det händer nästa gång? 
Se över din träningsvecka och planera nästa ännu bättre. Gör dig redo för att möta dig själv när du hittar på ursäkter. Bestäm dig för att lyckas! 
Nu är det bara tre veckor kvar, men vi tar en vecka i taget. Bra jobbat!
Kommentera inlägget här: