Bikramsöndag

Jag är helt slut efter kvällens Bikrampass! Det gick väldigt bra, jag klarade att gå ganska djupt in i rörelserna och kände verkligen av min utveckling jag gjort under dessa 11gånger hos DuCalme. Men det var väldigt krävande och utmanande! Precis som träning ska vara!
Imorgon är sista gången för den här terminen och jag kommer sakna Bikramyogan under sommaren otroligt mycket. Det blir definitivt en fortsättning till hösten!
Nu är det dags för kroppen att få lite återhämtning i sängen. Det blev en ovanligt ansträngande "vilodag" idag. Jag kommer behöver all sömn jag kan få för att orka morgondagens pass #22 utav min utmaning "Pallar du?" under lunchen efterföljt av Bikram på kvällen. Så godnatt på er, namaste!
För den som är nyfiken på att se vad man gör för övningar på Bikramyoga så kommer här en liten övningskarta. Det är samma positioner varje gång, och de upprepas två gånger.
Bikramyogans positioner:
Kommentera inlägget här: