Semester

Det är semestertider nu för de flesta och så även för mig. Igår blev det lite golf för min del. Det var första gången jag stod på rangen på två år, och sjukt kul var det! Så golf blir det mer av, visste inte att jag skulle tycka det var så kul igen. 
Det känns nästan overkligt skönt att det är så varmt och jag kan erkänna att jag har undvikt att springa ute i värmen. Idag ska det bli annorlunda. Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Hur jobbigt kommer det att vara? 
Nu är det bara 1.5 vecka kvar av utmaningen "pallar du", med 6 träningspass i veckan i 4 veckor. Tiden går så snabbt! Jag känner mig mycket starkare och träningen går lättare, så visst har jag fått resultat även om det kanske inte syns. Tyvärr slarvas det ganska mycket med glassar, efterrätter och stora mål mat, så det är inte konstigt att magen sitter där den sitter trots träning. Men är det semester så är det, skippa glassen kan man ju göra i höst.

Kommentera inlägget här: