Svettigt och härligt!

Idag har jag krossat ett ordentligt Tabatapass. Känns fantastiskt! Även om man har lust att göra allt annat än t.ex. en sjunde runda burpees efter 6 omgångar av 20sek intervaller i rad så är det nästan som om kroppen sätter igång automatiskt när klockan ringer efter 10sek vila. I love it! Så sjukt kul!

Som en bonus invigde jag även mitt nya lila linne ifrån H&M.

Idag körde jag följande övningar:
Burpees
Armhävningar
"Snabba fötter" - spring uppochnedför en stepbräda
Thrusters
Bergsklättaren
Rygglyft
Sit-ups med viktplatta

Om du vill ha tips på kombinationer av övningar och info om vilken tidsintervall du ska använda så är det bara att gå in på min kategori "Pass" och titta på inläggen "Veckans Tabata".

Mari:

Riktigt svettigt och härligt :) bra där !! Mycket kloka ord sedan jag var in här sist =)

Kommentera inlägget här: