Tufft men hanterbart

Det första passet utav utmaningens andra vecka är avklarat med en tid på 7.02minuter (inte sekunder som jag råkade skriva förut, if only!). Det var helt klart jobbigt men jag kände mig ändå stark. Förra veckan var en bra uppvärmning! Det ska bli väldigt intressant att se hur dag fem av denna veckas träning kommer att känns.

Det kanske kan tyckas lite märkligt att träna så här sent, kvart i tolv. Förklaringen ligger i att jag är en kvällsmänniska. Jag jobbar sent och behöver tid på mig att landa hemma innan jag kan ladda om inför min träning. Man kan ju tycka att jag borde avklara det på jobbet (eftersom jag jobbar på ett gym) innan jag åker hem, men på måndagar springer alltid tiden förbi. Jag blir alltid trött, hungrig och vill hem snabbast möjligt. Därför är det så bra att det går att utföra detta pass i hemmet. Att träna i 7minuter och ta en snabb dusch innan man hoppar i säng är helt enkelt i mitt tycke så mycket enklare!

Mari:

Oj, ja det var sent. Men vi alla är olika, och tur är väl det =) Bra kämpat iaf !!

Kommentera inlägget här: