Veckans...

Det är dags att sammanfatta veckan och sortera ut det mest minnesvärda. Här kommer veckans...

Träningspass: Hela veckan har varit enda flow av bra rutin med både styrka och löpning. En härlig känsla att äntligen fått till ett 10km-pass!

Låt: "She Wolf" - David Guetta feat. Sia. Me like!!

Matupplevelse: Fick njuta av en riktigt god söndagsbrunch idag med scrambled eggs, korv, grillade tomater, grillade champinjoner fyllda med ört-philadelphia, vita bönor, pizzabullar och avslutningsvis våfflor. Smaskigt värre!

Bonus: Att Sofia hängde på Åsas träningspass med mig. Mycket roligt!

Utmaning: Livet utan höger tumme! Vrickade tummen rejält i måndags förra veckan och har levt ett liv som handikappad nästan exakt en vecka nu. Inte helt enkelt vill jag lova, en simpel sak som att sätta upp håret var i början av veckan helt omöjligt!

Prestation: 10km i riktigt pissväder! Jag är så nöjd med mig själv!

Tankeställare: Ska jag eller ska jag inte börja tävla i cross-fit? Det är frågan!

Drottning: Superkvinnan och min inspirationskälla Erica Almén, som sprang halvmaran på 1.37! Riktigt imponerande!

Nedan ser ni grabbarna mumsa av dagens brunch...

Kommentera inlägget här: