Veckans...

Den här helgen har varit så full med roligheter att jag t.o.m. inte hann blogga om "veckans" igår. Den kommer därför idag! Här är veckans...

Träningspass: Hann inte bli så mycket träning den här veckan men jag är mycket nöjd med min förbättrade tid på 6.5km varvet! Härligt!

Låt: "Greyhound" - Swedish House Mafia. Hade den på repeat när jag sprang mitt 6.5 varv. Skojar inte! Bästa peppen!

Besök: Vår "hustomte" dvs (Andreas vän Jonathan) har flyttat hem ifrån Norge och crashar vår lägenhet i några dagar. Mycket trevligt!

Ouppnådda mål: Sprang aldrig 10km varvet eller backträningen. Dålig planering och dålig prioritering ifrån min sida. Detta måste absolut bli en bättre träningsvecka!

Fest: Min födelsedagskräftskiva! Grymt kul att få fira med mina underbara vänner i kräftskive-format! Det var lite pyssel att förbereda under veckan men det var det verkligen värt!

Nedan är ett litet collage ifrån min fest i lördags. Så lyckat!

Kommentera inlägget här: