Veckans...

Den här veckan har haft ganska mycket födelsedagsfokus, vilket har varit helt fantastiskt! Här kommer veckans...

Träningspass: Det kan bara bli min serie av Thrusters i onsdags. Jag utmanade kroppen genom att lägga på lite för mycket vikter. Blev fullständigt utpumpad. En härlig känsla!

Debut: Spelade riktig poker med karlarna i lördags natt. Med riktig poker menar jag såklart med cash. Sjukt kul! Jag var faktiskt ganska bra dessutom.

Låt: "Drowning" (Avicii Remix) - Armen Van Buuren

Inköp: Nya springskor! Halleluja! Mer om dem får ni veta imorgon.

Happening: Min födelsedag! Den har firats rikligt flera gånger om med både vänner, släkt och familj. Jag älskar verkligen att fylla år! Ska t.o.m. få fira lite till med syster nästa veckan. Lycka!

Längtan: Går och räknar ner dagarna tills på lördag, då jag åker till Turkiet. Ska bli helt fantastiskt! Har tänkt på det hela veckan och lär väl inte kunna släppa tanken förrän jag borrar ner fötterna i sanden på playan. Gött!

Inspirationskälla: Andreas vän Jonathan har flyttat hem ifrån Norge och sprudlar av energi och glädje. Det har varit väldigt inspirerande att få prata med någon som just nu ser så många möjligheter.

Dr Grane:

Vilken kontrast. Här sitter jag i huvtröja och snörvlar... Vill bli frisk och komma i form igen! Sista veckans elende tänker jag. Härliga Turkiet får bli min nystart. Kanske med lite pepp från min egen PT?

Svar: Nej! Usch då! Nu måste du bli frisk! Drick varmt vatten med riven ingefära, citron och honung och vila så mycket det går. I Turkiet ska vi träna varje dag! Heja heja! Bli frisk!! Jag lovar att träna er allihopa. :)
Linda Grane

Kommentera inlägget här: