Trött och frussen!

Ingen vidare dag för att träning. Typiskt! Inser att helgen dragit sitt trötthets-strå till stacken genom att ha varit totalt sömnfri p.g.a. av diverse festande. Min kropp vill då helst sova och bli varmt nedbäddad. När jag är trött så blir jag superfrussen. Jag går därmed och fryser mest hela tiden. Att värmen på gymmet skulle försvinna just denna vecka gjorde inte saken bättre. Skulle jag med andra ord träna idag så vet ni vem som ligger till sängs sjuk imorgon. Väldigt irriterande. Känner att jag vill springa, kan springa men inte borde springa. Tyvärr är det bara att avstå. Ska bli intressant att se om min springtid på milen försämras av detta. Vi håller helt enkelt tummarna för massor av sömn i natt och att byggjobbarna trollar tillbaks värmen på jobbet på torsdag som de lovat.
Kommentera inlägget här: