Pizza och utebliven träning!

Ok, åter igen kom livet emellan. Med andra ord så blev det ingen träning igår. Istället jobbade jag senare än vad jag tänkt, blev tvungen att ta mig till Sjöstan ifrån Bromma med boxhandskar på tom mage, lagom i Sjöstan efter en timmes resa var jag helt utsvulten. I Sjöstan träffade jag sedan, såklart, mina gamla goa kollegor och några nära vänner som var där för att träna. Tiden sprang med andra ord iväg och efter hundra års snackande, skjuts till tunnelbanan av bästa Elena, en lång resa hem med tuben och supermega-tom mage fick det bli (och här kommer finalen) pizza till middag! Ja, så kan det gå när livet kommer emellan.

Nu har jag alltså inte tränat på fyra dagar och jag håller på att bli knäpp! Blev riktigt avis på gänget som körde mitt Tabatapass precis (lägger upp passet inom kort). Jag vill också svettas och träna tills energin är totalt slut! Det är en sån härlig känsla.

Som kompensation för mitt "latmaskeri" får det bli ett rejält styrkepass idag, 6.5km imorgon, lättare backträning på fredag och 10km på lördag. Så går det när man skjuter på träningen! Självklart är det inte optimalt att lägga all träning i rad och jag hade inte gjort det om jag inte kände att jag klarade av det. Jag hoppas på en mer jämn fördelning av träningen nästa vecka.

Kommentera inlägget här: