Fredag!

Sitter på tuben för att hämta upp mina kära boxhandskar för sjuttioelfte gången i Sjöstan. Lite tradigt att behöva åka fram och tillbaks för att hämta och lämna handskar men så blir det tills att vi fått vår leverans till Bromma.

När man sitter här och åker så hinner man reflektera över en massa knäppa saker. Har bl.a. kommit fram till att jag verkligen behöver köpa nya skor (de jag fick av Nike instruerar jag klasser i). Jag vet inte om jag ens vill erkänna hur gamla de är. Igår kände jag t.o.m. en liten sten som hittat sig in under min joggingtur. Illa! Nästa vecka lovar jag att jag håller ett par nya skor i mina händer. Löplabbet nästa!

I övrigt är jag på härligt fredagshumör! Helgen är nästan här och idag får jag förhoppningsvis de sista förberedelserna gjorda inför en fest jag agerar värdinna för imorgon. Det känns skönt att ha allting under kontroll.

Nu är det dock dags att förbereda syrran pass. Det gäller ju att passa på när man har massa dötid. Tillsvidare får ni njuta av en bild på mina hemska löpskor. Inte så flashiga direkt!

Kommentera inlägget här: