Svettigt värre!

Igår valde jag, efter mycket om och men, att träna för första gången på en vecka. Supernice! Det var väldigt varmt och svetten rann verkligen. Kanske inte så trevlig information men jag blev snudd på fascinerad av att jag påverkades så mycket av värmen. Körde som vanligt mina thrusters och armhävningar efter en svettig uppvärmning på löpbandet. Efter det körde jag några låtar ifrån ett gammalt "CX-Worx" pass (core) som fullkomligt tog musten ur mig.

Det var lite svårt att utföra alla övningar på det hala golvet utan matta med en übersvettig kropp. Det blev nästan lite komiskt när jag halkade omkring. På bilden nedan ser ni mina svettiga ben under övningen "fällkniven". Galet!

Jag är hur som helst mycket nöjd över att jag lyckades bli hyfsat pigg så att jag tillslut fick in ett litet träningspass. Hade varit grymt att fått kunnat springa i värmen men det får bli nästa utlandsresa till jul. Längtar redan! Ikväll bär det av hemåt igen så nu ska jag ta vara på den sista solen.

Kommentera inlägget här: