Backpass, check!

Ikväll gjorde jag mitt första backpass och kan nog inte känna mig mer nöjd! Sprang bort mot min backe (2km), gjorde mina 10 backvändor och sprang sedan tillbaka till gymmet. Körde på rätt ordentligt så de 4 sista vändorna gick jag faktiskt nedför backen. Till min stora förvåning orkade jag dock springa tillbaka hela vägen till gymmet efteråt i väldig bra och stabilt tempo, med flera jobbiga backar på vägen. Otroligt! Har inte känt mig så stark på väldigt länge. En underbar känsla! Det måste ju bara betyda att min träning ger resultat.

Nu ska jag bara få in ett 10km pass på fredag så blir veckan komplett och perfekt! Det ska väl ändå inte vara så svårt? Längtan efter lite AW i goda vänners sällskap kommer garanterat släpa runt mig i spåret om tröttheten faller på.

Nedan ser ni en bild ifrån min runda. Visst är miljön vacker? Det är omöjligt att ens tänka tanken att ställa sig på ett löpband. Å jag som hatade att springa ute?! Galet!

Känner mig faktiskt så otroligt peppad av dagens pass så jag måste få tjata om det en sista gång: Hurra så härligt!

Kommentera inlägget här: