2

Två saker som är lite fantastiska just nu är:

1. Att jag fortfarande har träningsvärk ifrån mina coreövningar i Turkiet. Jag erkänner att det var sjukt jobbigt och att jag verkligen gav allt (det var inte en överdrift när jag sa att det inte såg klokt ut när jag slirade runt i min svett på golvet) men att jag skulle ha träningsvärk fortfarande trodde jag aldrig. Det är en positiv överraskning. Jag gillar träningsvärk!

2. De nya godisarna. Igår kväll kunde jag inte annat än att slänga ner det bästa godiset jag sett på länge ifrån Daglivs "Candy Collection". Äntligen har de kommit underfund med att det är mini-dödskallar vi alla vill ha. Jag håller dödskallarna varmt om hjärtat men har alltid tyckt att de är för krångliga att äta. Nu är de i perfekt mumsig storlek och ännu härligare att få unna sig titt som tätt. Klockrent!

Kommentera inlägget här: