Träffa det nya träningskonceptet SOMA!

Här om dagen kikade jag in på min vän Erika Kits Göleviks blogg för Topphälsa och fick nys om det nya träningskonceptet SOMA. En svensk träningsform som blandar styrka, kondition och smidighet i funktionell yoga stil. Låter kanske märkligt men efter att ha kikat på konceptets hemsida så blev jag supersugen på att få testa och utbilda mig för att kunna leda passet på Sportlife Bromma. Vore underbart! Jag har längtat efter ett sånt här koncept! Titta gärna på filmen på SOMAs hemsida så kanske du också blir lika förälskad som jag.
 
"Den perfekta kroppen är den kropp som är balanserad, som rör sig obehindrat i fullständiga rörelsebanor, som inte är tyngd av smärtor och som är frisk inifrån och ut." - SOMA 
 
 
Bilder lånade ifrån Stark på Riktigt - Erika KG för ToppHälsa
Dr Grane:

Ser ut som något jag skulle gilla och behöva!!!

Kommentera inlägget här: