Musik som lyfter vol. 2

Har efter mitt tidigare inlägg om motivationslåtar (låtar som peppar och lyfter mitt humör när jag tränar) fått önskemål om fler låt-tips. Självklart vill jag dela med mig av det jag lyssnar på i lurarna! Här kommer några av mina favoriter just nu, vissa lite mer djupa och andra mer up-beat:
 
Loreens nya album. Tycker det är super! Särskilt dessa låtar:
"Everytime"
"Euphoria"
"Crying out your name"
& "See you again"
 
Andra grymma låtar är:
"Follow Me" (Vocal Mix Radio Edit) - Sebjak
"Bullet" (Nause and Adrian Lux Remix) - Rebecca & Fiona  (version 2.37min)
"Glad you came" -The Wanted
"Titanium" - David Guetta feat. Sia
"In my mind" - Ivan Gough feat Georgi Kay (version 3.06min)
 
För er som missade mitt tidigare tips på motivationslåtar så kommer de här:
 
"Drowning" (Avicii Remix) - Armin Van Buuren
"Greyhound" - Swedish House Mafia
"Pressure" (Alesso Edit) - Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji
"Hungry Hearts" - Nause
"She Wolf" - David Guetta feat. Sia

Enjoy!
Kategori: Träning Taggar: motivationslåtar, musik;
Kommentera inlägget här: