Imperfectly perfect!

Jag vet inte om det kommer med åldern men jag känner hur jag börja landa och tro på mig själv. Jag vågar satsa för att jag vågar misslyckas. Jag vet att jag klarar fallet, jag vet att jag landar på fötterna.
Jag vågar ta för mig och jag vågar att ge.
Har den här veckan blivit otroligt inspirerad på flera olika håll.

I tisdags blev jag inspirerad av mig själv. Att jag lyckades anta en utmaning och klara av den, trots press, nämligen min föreläsning.

I onsdags blev jag inspirerad av ett tal av J.K Rowling. Om att våga tro på sig själv och sin förmåga att lyckas. Att misslyckas inte är hela världen. Att våga lita på att man alltid kan börja om igen.

I går av tjejerna i nätverket B.A.B.Y - för tjejer som brinner för träning och hälsa. Deras vision är att våga förverkliga sig själv och andra genom att sammarbeta. Att våga följa sina drömmar.

En otroligt inspirerande vecka helt enkelt. Jag känner mig mentalt stark och har en känsla av att jag får vara och är "imperfectly perfect". Jag har fått ny energi att våga satsa på mig själv!

Jag hoppas att du också kan hitta känslan av att tro på din förmåga att lyckas.

Nedan ser ni bilder ifrån gårdagkvällens BABY event.

Kommentera inlägget här: