Attackfas!

Jag har på skoj bestämt mig för att testa "Dukan"dieten, mest för att Andreas ville göra något drastiskt av vår diet.

Dieten är ganska vettig (även om jag inte tror på dieter) men inledningsvis är den lite smått galen. Den första fasen kallas attackfasen och innebär att man i princip endast äter protein i ca 5 dagar.

De närmsta dagarna ser jag alltså fram emot (eller inte) att få äta 2 kokta ägg
och lite naturell yoghurt med kanel till frukost, keso och kalkonskiver till lunch, och grillad kyckling med keso till
middag.

För att se hela upplägget på dieten kan ni klicka här. Det ska bli väldigt intressant att se hur kroppen reagerar på denna första "attackfas" och om det ens går att ta ut sig under träningen eller om jag istället känner mig energilös.

Stay tuned...

Kommentera inlägget här: