Framsteg!

Idag har det varit en flummig dag. Började med en massagekund 07.30 i hopp om sol eftersom nästa kund inte skulle komma förrän 11.15. Men nej, ingen sol utan istället en bitter Linda. Den chansningen gör jag inte om. Inga mer "tomma mellantider" som en väg upp ur sängen och ut i solen. Det var toppen förra onsdagen men eftersom vädergudarna inte var på min sida idag så blir det sovmorgon nästa gång. Då får väl hellre Andreas dra upp mig på morgonen!
I vilket fall så kände jag för att testa chins efter mina två instruktörspass, cx (core) och konditions-cirkel. Det gick tok-bra! Oj va glad jag blev! Ren lycka! Visserligen tog jag sats genom att hoppa upp och fånga stången men jag drog mig hela vägen upp. Träning ger resultat! Jag visste att jag var stark i rygg och latsen men inte att det skulle gå så här snabbt för kroppen att förstå rörelsen. Grymt! Kroppen fortsätter att imponera. Självklart jobbar jag vidare med att klara flera stycken i rad med helt korrekt teknik.

 

Kommentera inlägget här: