Pepp!

Idag är jag på ruskigt bra humör! Så där bra som man bara kan känna sig när man har kännt sig otaggad dagen innan. Jag diskuterade detta med Jenny Redenkvist (som äntligen har börjat blogga, bra tjejen!) tidigare idag och vi kom fram till att man faktiskt inte kan vara på topp jämt. Ibland får man bara ta att man har en dålig dag så att man nästa dag kan vara på g igen.

Imorse sov jag in i det sista och fick stressa in till gymmet för att hålla min Tabata och min Spinning. Jag hann! Gött! Nu är jag sjukt slut i kroppen, på ett bra sätt. Det är en skön känsla att få fylla på kroppen med lite mat och känna hur energin kommer tillbaka. Föresten så tycker jag att alla Sthlm:are ska passa på att ta sig en stund i solen, det är varmt och härligt ute.



Jenny:

Så sant, så sant!! :D

Kommentera inlägget här: