Ny favorit!

Jag har blivit nykär i AloeVera Drycken. Den så himla god! Vissa tycker den är läskig med alla slemmiga bitar av Aloe Vera men den är så fräsch i smaken att det väger över konsistensen. Jag stör mig inte alls på "slisket". Grymt gott!

Sen är det precis som vanligt och jag blir lika förvånad VARJE gång. Trött som ett djur suckar jag alltid högt innan jag ska hålla mina dubbelpass på torsdagar, CXworx och Functional Moves. Trots att man är så trött att man tror att man snart ska börja gråta så får man hur mycket energi som helst när headsetet åker på och när jag möter mina taggade medlemmars blickar i salen. Det är sjukt! Karin påminde mig innan passen om just denna "energi-kick" och jag vet det så väl själv men ändå förvånas jag över att det faktiskt blir så. Var kommer all energi ifrån?

Kommentera inlägget här: