Laddar för Luleå

Imorgon är det äntligen fredag och då sticker jag och Andreas till Luleå för att hälsa på syrran med familj och för att träffa Andreas bror med familj (det är väldigt otippat att vi båda har syskon i Luleå). Så idag har jag på något vis redan chekat ut och tänker mest på vad jag ska ha med mig i resväskan. Jag ser fram emot att få snacka lite business med syrran och att få träffa Andreas bror (som han själv inte träffat på 17(!) år) men kanske allra mest att bara få ta det lugnt en hel helg.

Igår var jag på Herbalife-möte och kan konstatera att jag gillade deras produkter. Hade ett väldigt givande möte med min trogna Tabata-deltagare Agneta, som är Herbalife:are. Framförallt tycker jag, utöver produktens innehåll, att smaken var över förväntan. I like! Jag höll energin uppe under båda mina pass (tabata och spinning) och krigade mig igenom hela dagen fram till klockan nio på gymmet bara på "Reztart", några Herbalife-smakprover, en lunch och ytterligare en proteindrink vid 20:snåret. Det är tur att det finns energi på burk!


På vägen till Herbalife-mötet i går morse mumsade jag faktiskt i mig en "Reztart Mango Magic", som jag själv varit med och tagit fram. Jag tycker fortfarande att den är supergod och prefekt när man missat lunchen.

Kommentera inlägget här: