Bor på jobbet?

Ok, nu har det verkligen gått överstyr. Det känns som om jag bor jobbet. Jag har inte ens tid att tvätta utan har nu fått ta med min blöta tvätt till jobbet för att hänga den. Galet! Så blir det när man jobbar nio till nio antar jag. Kom hem vid tio igår och slängde in tvätten i Andreas tvättmaskin. Tyvärr hann vi krypa till kojs innan tvätten var klar, eftersom Anderas tvättmaskin är den mest långsamma och sega tvättmaskinen i hela världen. Idag bär det av till Götet för Sportlifes årliga träningskonvent och jag har verkligen behov av rena träningskläder. Eftersom jag har sovit i min tvättmaskinsfria och omöjligt-att-få-en-tvätttids-lägenhet i två dagar så hade jag inget annat val än att akut-tvätta min stackars träningskläder igår kväll. Så går det när man inte hinner med riktigt! Nu är allt iaf klart och jag är ready to go. Jag hoppas kunna uppdatera er under resans gång om nu inte blogg-appen hänger sig. Vi får hålla tummarna!



Idag finns min tvätt (underkläder inkluderade desvärre) ofrivilligt att beskåda inne i personalrummet. Ibland undrar man ju hur sunt mitt liv egentligen är...

Kommentera inlägget här: