Lycka tll!

Äntligen fredag! Nu smäller det. Sverige möter England och jag kan nog inte bli mer taggad. Hoppas bara att vi vinner. Egentligen tror jag att det blir 1-1 men självklart hoppas jag på 2-0 till Sverige. Det vore ju alldeles fantastiskt!
Hur som helst så sprang jag på en tapper artikel i morse i Metro. Tapper för att den är nästan helt orealistisk. Den uppmanar folk till träna framför TV:n under EM eftersom det är ohälsosamt att sitta stilla så mycket och titta på TV. Njaaaa, jag tror inte att vi kommer att göra det tyvärr. Det är möjligen en träningsfreak som skulle kunna tänka sig att göra det och de tränar redan så pass mycket att de inte behöver det. En fotbollsintresserad person kommer inte att ställa sig och göra plankan när Zlatan får tag i bollen. Ledsen Metro, den här gången höll det inte hela vägen.
Kommentera inlägget här: