EM-yra och löpryck!

Tiden bara springer fram! Jag tror jag bestämt har fått Em-feber för allt jag gör är att springa hem till TV:n efter jobbet. Ingen rast, ingen ro! Jag hinner inte ens blogga!

Iom EM är jag självklart med i "drömelvan", spelet där man väljer sitt eget em-lag och tävlar mot andra lag. Jag tävlar mot Andreas och 8 av hans grabbar i en prestigefylld liga. Det roliga är att det går sjukt bra för mitt lag. Tysklands Gomez gav mig massor av härliga poäng igår till Andreas stora förtret. Me like!

I övrigt vill jag avslöja ett av mina delmål som jag har satt: att komma igång ordentligt med löpningen!
Jag är oftast väldigt trött i kroppen eftersom jag jobbar rätt mycket och håller klasser och masserar MEN jag har bestämt mig för att få in 3st löp-pass i veckan. Jag ska nå mitt mål! Jag vill bli grym på att springa! Å då är det bara att jobba på det, aka börja springa. Min plan är att fullfölja två 5km-pass och ett back-pass i veckan. Så småningom ska jag utöka detta till ett backpass, ett 5km pass och ett 1milspass. Jag är sjukt taggad men vill inte gå fram för hårt. Det sista jag vill är att bli skadad. Backträningen lägger jag in för att bli starkare och mer explosiv och för att det är roligt. Första passet blir på lördag. Jag ska lägga upp foto-bevis på att jag faktiskt sprungit!

Nedan ser ni mitt lag just nu (denna omgången):

Kommentera inlägget här: