Run Grane ruuuun!

Jag är som ni kanske vet inne i min semester och har avnjutit en helg i Västervik med nära och kära, rensat lägenheten inför kommande hyresgäst (eftersom jag blir sambo med Andy i Augusti) och laddar nu inför morgondagens avfärd mot mitt gamla London. Sjukt härligt! Det bästa är att jag kränger med mig mina löparskor vart jag än befinner mig, alltid redo för en löp-tur! Jag har alltså lyckats hålla min nya livs-stil vid liv. Hurra!! Idag hade jag dessutom min bästa runda. Målet var 5km på 25 min, men jag gjorde istället 6km på 29min. Det var bitvis tungt men även sträckor där jag kände mig otroligt stark. Mitt fokus var att lyssna på kroppen och inte pusha mig själv för hårt. Jag är trots allt rätt ny till det här med löpning och jag vill inte att mitt resultat-inriktade psyke ska ta kål på kroppen. Hur som helst så har det blivit flera rundar, och fler kommer det att bli! Ska t.o.m. lirka med skorna i handbagaget till London. Har man ett mål så har man!
Kommentera inlägget här: