Tema: Gladiator?

Det känns som att jag är omgiven av halvnakna män! Inte så tokigt kanske men jag börjar undra om mitt liv på något sätt halkat in på tema: gladiator? Överallt ser man ju reklam för gladiatorierna. Sen har jag suttit och stirrat på CX i timmar, där instruktörerna på DVDn har bar överkropp. Som att det inte skulle vara nog fick jag i förrigår för mig att påbörja filmen 300, vilket jag såg klart på inatt. Min hjärna snurrar av alla magmuskler och pecs. Har verkligen ingen plan på att se gladiatorierna men om det fortsätter på det här viset blir det förmodligen mirakulöst det enda jag kan titta på ikväll efter stand-upen. Kanske beror på att jag är gräsänka och undermedvetet drar mig till allt med muskler för att mitt egna muskelpaket är på resande fot? Eller??! Galet är det iaf!



Muskelchock 1: 300...


Muskelchock 2: CXworx...


Muskelchock 3: Gladiatorerna...


Kommentera inlägget här: