Mitt nyårsfirande!

Som ni kanske vet så firade jag ingen traditionsenlig jul med familjen den här säsongen men en klassisk nyårsmiddag blev det iaf. Jag och Andreas blev bjudna till Micke och Karin på sen nyårs-middag. Vi landade vid 20.00 så det var bara att hoppa in i taxin och fara till Andreas jobb och hämta bilen, åka hem till Andreas och byta om och sen dra vidare hem till Micke. Exakt två timmar senare, kl. 22.00, plingade vi på dörren. Det var kul att få hinna med en nyårs-middag trots sen ankomst till sthlm. Micke och Karin hade fixat två smaskiga förrätter med Champagne till, eftersom vi hade ätit på flyget. Den första bestod av löjromstoast med rödlök och gräddfil och den andra av skagentoast. Väldigt smarrigt! Jag håller löjrom varmt om hjärtat. Efter fyverkerierna avslutade vi sedan kvällen med en evig ostbricka och med rom i glasen. Oklart om det var osten eller romen som höll oss igång till halv fyra men tiden bara sprang iväg. En väldigt trevlig afton och en bra start på det nya året!



Lite fyverkerier...


Andreas, jag, Micke och Karin som glatt står och fryser in det nya året...


Andreas och jag...

Kommentera inlägget här: