Mitt i veckan!

De senaste dagarna har jag gått i många tankar kring jobb och framtiden. Inser att jag förmodligen har lite för mycket på agendan för att det ska bli hållbart i längden. Älskar mitt jobb men kanske lite för mycket. Imorse ringde en kund mig kl 08.00 (mitt i min sovmorgon till 8.45) för att boka en tid kl. 09.00. Herregud! Så går det när man är FÖR service minded. Så tillgänglig är jag faktiskt inte. Får helt enkelt börja stänga av telefonen när jag sover så att det inte går överstyr. Sen är det självklart mycket annat som är på tapeten men det tänker jag inte avslöja just nu. Ikväll njuter jag av vetskapen att Andreas kommer hem imorgon (efter att ha varit bortrest i 2 veckor) och att jag har en hemsk träningvärk över hela kroppen. Två mycket bra saker om du frågar mig!




Telefonen är f.o.m nu avstängd när jag sover!


Kommentera inlägget här: