Mina blåa vänner...

Japp, så sa kroppen ifrån och jag insjunknade i en hemsk muskelvärk och migrän kvällen till i torsdags. Huvudvärken har kommit och gått under torsdagsnatten, hela gårdagen, inatt och även nu i morse. Andreas har fått hoppa in kl 2 på natten och kl 7 på morgonen för akut massage. Världens bästa! Musklerna är dock fortfarande stenhårda men huvudvärken börjar sakta backa lite. Igår gick jag runt med mina gryma sugproppar (som jag använder när jag masserar) på axlarna och på nacken för att öka blodcurkulationen och mjuka upp musklerna lite. De hjälper faktiskt! Man kan tycka att de verkar löjliga men de sätter sig rejält och man ska vara beredd på att få "fina" märken efteråt. Andreas vän "Scumpi" var mycket skeptisk till mina blåa vänner och utmanade ödet genom att sätta dem i pannan i 2min. Det ångrade han bittert efteråt och i morse när han åkte till jobbet. Han sms:ade en fantastiskt rolig bild på sina sugmärken i pannan! Så klantigt Scumpi!!


Scumpi utmanar ödet...


O fick sota rejält för det! Ikväll ska han på 50-års fest... Heja Scumpi! 


Kommentera inlägget här: