Herbalife nästa?

Någon som kan någonting om Herbalife? Inte jag iaf men det tänker jag ändra på! Nästa vecka ska jag sätta mig in i detta pyramidspel och se om produkterna är någonting att hänga i granen. Mötet är bokat och klart! Blir intressant!
Vill passa på att säga att jag och Andreas missade mässan igår, den hade tagit slut när vi kom fram. Typiskt! Nu får vi vänta tills i Maj på nästa omgång. Istället kilade vi iväg på bio i Heron City. Det var en Heron-debut för min del och biopalatset fick godkänt. Det var väl en bio som alla andra?! Man undrar ju om stället går runt? Vi tittade på Mission Impossible 4 och jag är nöjd. Den höll mig underhållen i hela 2 timmar och 15 minuter. Lite överdriven såklart, men jag gillar action så den fick pluspoäng i mitt lilla action-hjärta!


Kommer Herbalife gå hem hos mig tro?

Kommentera inlägget här: