2 i 1!

Idag är det både fettisdagen och pannkakansdagen! Vilken härligt onyttig kombo! Själv röstar jag för att moffa i mig massor av pannkakor istället för semlor men jag vet att semlor är en stående favvo hos många av er där ute. Idag bjuder vi på mini-semlor på gymmet. Supermysigt! Vem kan unna sig en semla om inte den som tränat? För mig blir det ingen semla idag (kaxigt att säga så här tidigt på dagen men jag ränknar kallt med att lyckas avstå), men en pannkaka till lunch hade passat fint. Så får det nog bli! En pannkakslunch helt enkelt! För er som ska ut på stan och jaga efter den "bästa semlan" idag ger Metros test-panel semlorna på "Vetekatten" på Kungsgatan 55 högsta betyg (32kr styck). Om jag personligen hade varit tvungen att mumsa i mig en semla hade jag kört på ett säkert kort och köpt min på "Vallhallabageriet". Allt annat som de bakar är av toppklass så jag skulle bli förvånad om de inte levererar. Mumsa på!


Kommentera inlägget här: