Veckans...

I vanlig ordning vill jag summera veckan som gick. Här kommer veckans:

Låt: "101" - Alicia Keys.
Så fin! Så bra! Så ljuvlig! Så värd att lyssna på!

Träningspass: Löprundan runt ett snötäckt och vinterkrispigt Kungsholmen. Ett härligt pass!

Mys: Adventsfirandet med mina Viggbyholmstjejer Elin och Zandra på Skansen igår. Det är alldeles för sällan jag får tillfälle att träffa mina barndomsvänner! Det var väldigt kallt men även väldigt mysigt med mycket skratt.

Skönaste känsla: Att inte ha någonting alls planerat jobbmässigt en stund framöver. Hela helgen blev en helg i lugn i ro.

Prestation: Min föreläsning i tisdags. Otroligt skönt att ha avklarat "den första", med alla förberedelser det innebar.

Romantik: Jag och Andreas firade i torsdag vår årsdag som ett officiellt par. Det blev en sen middag på Bar Nombre. Mycket mysigt!

Fest: Fredriks 35års firande på "Supper" och "Collage". Jösses vilket drag det blev! Visste inte alls hur jag skulle orka ta mig till Skansen på söndagen. Sjukt kul att få slå klackarna i taket!

Nedan ser ni en bild på Elin och Zandra från vårt besök på Skansen.

Elin:

Bra vecka! :) speciellt på slutet ;) kramar

Kommentera inlägget här: