Tillbaka i gymmet...

Nu är mitt Julfirande över och jag är åter på gymmet. Har visserligen slappat hela morgonen med film i sängen och njutit av tanken att bara jobba halvdag idag. Helt ok!

Trodde jag skulle masa mig upp tidigare för att hinna köra ett pass innan jag började men sängen var för skön. Jag och Andreas har delat på en liten koja som kändes ungefär som ett korvbröd i tre nätter så det är ljuvligt att åter igen få sova i vår stora sköna säng.

Nu planerar jag in nästa semester, en vecka utomlands över påsken. Jag tror det är viktigt att ha ett mål att jobba mot. Januari och februari brukar betyda långa dagar på jobbet och full rulle i gymmet. Fantastiskt roligt men för att orka är det bra med ett datum då vilan i solen är garanterad.

Tycker förresten att Svenska Spels reklamkampanj för Trisslotten är helt underbar! Där fick de verkligen till det!

Kommentera inlägget här: