"alla dessa materiella ting..." del 3

I söndags var det lite varmare väder ute när jag sprang, närmare bestämt 0-gradigt och slask. Det gjorde att jag inte behövde ha lika mycket kläder på mig och att jag fick ett perfekt tillfälle att testa min nya rosa kortärmade underställströja som jag fått ifrån Kari Traa (träningsmärket som är på allas läppar just nu).

Tröjan såg chockerande liten ut när jag packade upp den men den töjde ut sig fint och tog istället rollen som ett väl passande "korvskinn". Den var även bekväm att ha under min långärmade underställströja.

Måste säga att jag var mycket nöjd och att jag absolut kommer fortsätta att använda mig av Kari Traa. Jag har tidigare provat deras strumpor, som jag med glädje totalt slitit ut. Ett bra märke helt enkelt!

Kommentera inlägget här: