Påsk i V-vik

Japp, så var man hemma igen! 4 dagar har nog aldrig gått snabbare. Även om jag inte gjort något annat än att slappa så känner jag mig inte helt utvilad. Hade gärna fått några dagar till. Det var iaf en supermysig helg förutom att bilen (som för övrigt inte var Andreas utan Andreas pappas, de bytte bil över helgen) la av. 3 mil norr om Västervik bestämde den sig för att tacka för sig. Min morbror och min kusin kom dock till vår undsättning och i snöstormen provade vi (eller inte så mycket jag, mest dem) att starta med kablar och bogsera. Dessvärre ville inte bilen alls, så den fick snällt stå vid sidan av vägen och bli hämtad av bärgare följande dag. Det gick ingen direkt bil-nöd på mig och A men vi fick tyvärr avstå från vår planerade tur ner till Kalmar och istället för bil åka buss hem till Sthlm. Bilen står nu på en verkstad i Västervik och vi hoppas att den snart blir fixad!

Kommentera inlägget här: