Maaaat!

Är jätte jätte JÄTTE hungrig! Efter två tunga pass så kanske man iofs inte bör förvänta sig något annat. Min "nya" FM korre (en gammal som sjöstan inte har fått uppleva tidigare) satt som ett smack och mina deltagare har förhoppningsvis skön träningsvärk i både mage, rumpa, ben och tricep. Jag är mycket nöjd över att jag hann lära in passet på en dag. Känns bra! I övrigt har jag börjat mitt nya "kyckling-quinoa-sallad"-liv, på initiativ av Andreas. Vi lever numera på kyckling/lax med bulgur/quinoa med lättkesella (kryddd med sweet n chili sås) och sallad, übernyttigt! Dock bara i veckorna, till helgen syndar vi friskt och glatt! Ska bli intressant att se vad det ger för utslag på kroppen. Det lär ju visa sig först om några veckor. Främst främjar det min ekonomi så jag är glad och nöjd, inga fler dyra luncher! Nu ska jag alltså hem och äta ännu ett lass nyttig middag. Mums!

Kommentera inlägget här: