Testardags!

Jag och Ulrika gick bananas häromdagen och provade Froosh mellanmålsdrycker. Vi var löjligt hårda och kom fram till att vi hade väldigt olika smak. Smaken är som baken!


De fyra smakerna som vi smaskade loss på..


Ulrika var inte så intresserad av den blåa flaskan "No Bad Stuff". Men det var däremot jag. Det var min solklara favvorit. Jag tyckte den var frisk i smaken och lätt i konsistensen.

Vi båda tyckte att "Goji" var god men väldigt mäktigt med tjock konsistens. Ulrika var mer förtjust än mig men tyckte bestämt att den kunde varit lite rinnigare.


Efter ett litet klädbyte hittade Ulrika sin favvorit "new improved you". Jag var inte alls imponerad. Tyckte den hade en hemsk eftersmak men Ulrika var fast i sin åsikt och smaskade gärna vidare på den. Hon gick framförallt igång på att det var citronjuice i den. Jag kan hålla med om att rinnigheten och konsistensen var bra men smaken var lite för metallisk för att tilltala mig.

"Better than botox" tyckte vi båda var för matig (skyller allt på mango-smaken). Bra konsistens men lite för mycket mellanmål över det hela konstigt nog.

Kort och gott tyckte alltså jag bäst om "no bad stuff" medan Ulrika föredrog "new improved you". Vi båda föll för konceptet med naturligt innehåll, inga konserveringsämnen eller tillsatser. Tack vare glasförpackningen så håller drycken sig fräsch lite längre än värmebehandlade drycker i plastförpackning. Helt klart godkänd!

Kommentera inlägget här: