Ny vecka!

Så var super-helgen förbi och jag erkänner, jag bangade! Jag var helt enkelt för trött i kroppen och huvudet för att träna i 5 timmar. Dåligt, jag vet, men välbehövligt! Har inte kännt mig så här utvilad på länge. Otroligt skönt! Min måndag började dessutom med en skönhetsbehandling, ögonfransförlängning.


Me, myself and my eye..

Behandlingen var väldigt avslappnande tills de sista minutrarna, när tejpen som skyddade de undre fransarna från klistret drogs bort. Aj aj aj! Fick även en liten chock när min "frans-expert" drog upp en sax för att klippa isär några ögonfransar som klistrat ihop ögot lite grann. Man är inte så kaxig när man har en sax några milimeter från ögat och man måste stirra rakt in i den. Sjukt!

Trots mindre panik i slutet så var det en trevlig behandling som gav långa fina fransar. Jag måste dock säga att jag nog föredrar att färga fransarna. Det markerar ögonen bättre efterssom jag har så ljusa fransar, längden är det inte något fel på. I och med att de bara förlänger de övre fransarna, inte de undre, i en sån här behandling så tycker jag att jag ser lite "halv" ut utan smink. Hur som helst så är det i alla fall mycket roligt att ha provat det.

Erica:

När ska jag få min då??? ;-)

Linda Grane:

Det e bara att vi bokar in en ju. :)

Kommentera inlägget här: