17 dagar senare

Ni kommer kanske ihåg att jag gjorde en ögonfransförlängning för ett tag sedan. Närmare bestämt 17 dagar sedan idag. Då var jag inte så imponerad. Det är jag dock numera. Jag är helt beroende och kommer att boka in ett återbesök för påfyllning inom de närmsta dagarna. Som instruktör är detta en av de bästa "fuskbehandlingarna" jag stött på. Det har varit fantastiskt skönt att kunna hoppa in i duschen efter passet och sedan kunna slänga på sig kläderna utan att behöva fundera över hur man ser ut, "mascaran" sitter ju redan där. Eller känslan av att mascaran inte kladdat något när svetten runnit i ansiktet under passet. Eller när man vaknar på morgonen och ser hur fräsch ut som helst när Andy Pandy stirrar mig rätt i fejjan. GRYMT! Det ser lite roligt ut nu när ett gäng fransar trillat av (normalt sätt trillar alla naturliga fransar av för att ge plats åt nya fina fransar efter en månad, så naturligtvis hänger fake-fransen med när den naturliga valt att släppa taget) men om man är duktig på att fylla på kontinuerligt är detta helt klart ett vinnade koncept. I'm hooked! Jag måste dock kleta på mascara nu för att se normal ut. Jag väntar desperat efter en ny tid åt mina fransar hos Mirja, min fransförlängare. När jag tittar på bilden tagen för 17 dagar sedan blir min desperation ännu värre. Vilken skillnad!    



Så här såg fransarna ut direkt efter förlängningen:


Så här ser fransarna ut 17 dagar senare:

Kommentera inlägget här: