Utmana mig i rodd!

Alrighty, resväskan är packad och klar! Nu är det dags för mig att fara till London och göra stan osäker! Äntligen! Nästa vecka tycker jag ni ska svänga förbi Sportlife Sjöstan (lugnets allé 1) för att vara med på vår roliga aktivitetsvecka med massor av tävlingar. På måndag drar vi igång med gruppträningstävlingen och roddtävlingarna. Tanken är att man ska samla poäng genom att gå på olika gruppträningsklasser, olika klasser ger olika poäng. Roddtävlingarna hålls vid receptionen och går ut på att få bäst tid på 1500m, 1000m och 500m. Vinnarna får fina priser på vår medlemskväll 31/10 (kommer inom kort att lägga upp bilder på dem så ni får se vad det är ni vinner). Endast ett försök per sträcka per person gäller för rodden. Jag har faktiskt själv tänkt vara med och tävla i rodden och ska utmana vår PT Alexander. Mycket intressant! Jag är faktiskt lite nervös! För de som vill kika förbi och vara med i gruppträningstävlingen har vi följande poängsystem för klasserna:

 

Poängsystem på gruppträningen:
5 poäng:
Måndag BodyVive 17.30
Tisdag Functional Moves 18.30
Torsdag BodyPump 07.00
Torsdag Functional Moves 18.30
Fredag Body Combat 16.30
Lördag Cykel Activo 9.30
3 poäng:
Tisdag RPM 07.00
Tisdag BodyBalance 12.00
Tisdag BodyPump 17.30
Onsdag CrossFit Tabata 12.00
Onsdag Cykel Activio 12.30
Onsdag BodyCombat 17.30
Fredag BodyVive 9.30

 

 

2 poäng:
Måndag RPM 18.00
Torsdag BodyPump 12.00
Torsdag RPM 18.40
Torsdag Zumba 19.30
Fredag CXwox 12.00
Söndag Raggaeton 15.30
Söndag BodyPump 16.30

 


Kör hårt! Nu sticker jag till London, ses på måndag!

 

Kommentera inlägget här: