Torsdag

Varje torsdagsmorgon tar jag alltid ett extra djupt andetag innan jag kliver upp ur sängen. Det är en lång dag med två tuffa pass och oftast några klienter utöver mina 9h i repan. Den riktiga utmaningen är att behärska träningsvärken från onsdagens Tabata och spinning och utföra dagens CXworx och Functional Moves utan att benen och core-musklerna ger upp. Idag ska jag dessutom filma igen, efterssom jag måste skicka in en video till "Les Mills" för att få mitt certifikat som fullfjädrad CXworx-instruktör. Har jobbat på alla små detaljer som jag var mindre nöjd med från förra test-filmningen och ikväll kl 18.00 ska jag ge gärnet för att sätta ALLT med perfekt teknik. Det vore så skönt att få till en video jag är helt nöjd med och som jag känner att jag verkligen gjorde mitt bästa i. Jag har en chans till på mig att hinna filma en CXworx klass innan det är dags att skicka in videon. Den 1:a December vill "Les Mills" ha den på sitt kontor. Det ska nog gå bra! A gav mig lite välbehövlig ben-massage igår för att hjälpa musklerna att riktigt slappna av och återhämta sig. Så nu känner jag mig laddad!


Kommentera inlägget här: