"Kvällen på soffan"

Gårdagens "kväll på soffan" förvandlades till en 10-manna middag på Bolero Café med efterföljande bowling på Marion´s Gastro Diner. Kanske inte riktigt den återhämtningskvällen jag hade hoppats på men det fick det vara värt. En mycket trevlig kväll med god mat och gott sällskap! Vi körde bästa serie killar, bästa serie tjejer och bästa serie utav alla. Fredrick vann bästa serie killar och bästa serie utav alla. Jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick för mig men jag tror att jag vann över tjejerna. Det var otroligt tight mellan mig, Emelie och Erica i slutet. Mycket spännande! Jag kände hur jag taggade till. Oklart vad jag ska hitta på ikväll efter jobbet, kanske blir det soffan...


Den enda lilla bilden jag hann ta innan mobilen dog, Anders in action...

Kommentera inlägget här: