Fortfarande vid liv... knappt!

Ok, äntligen fredag! Imorgon är jag LEDIG! Yippiiii! Har jobbat 12 dagar i sträck och jag är fullkomligt slut mentalt och i kroppen. Mina muskler skriker efter vila för jag gav allt jag hade igår under både CXworx och Functional Moves. Filmningen tog verkligen kål på mig! Jag var supernervös och darrig men det gick bra tillslut. Så skönt att det är över! Videon är ivägskickad och om två veckor får jag reda på om jag är godkänd eller inte. Spännande! Ikväll ska jag bara mysa och ta det lugnt. Imorgon agerar jag och A flytthjälp åt min syster och en av A's kompisar Will. Lördagskvällen bjuder på födelsedagsfest hos Helene så på söndag ska jag bara slappa och mysa i sängen. Oooooh vad jag längtar efter att den här helgen ska börja. Ni kommer inte höra ifrån mig förrän på måndag igen så jag önsker er en trevlig helg och en glad 1:a advent!




Kommentera inlägget här: