bus

A's granne har en liten skylt på sin posthållare vid sin dörr som lyder "Rädda mig vid fara" och hänvisar till katten som tydligen huserar där inne. Detta har jag och A och A's vänner skämtat om en hel del och igår bestämde jag mig för att busa till det lite med A. Jag tog ett foto från när han var TOK-bakis i sängen, skrev ut en liten skylt med samma text: "Rädda mig vid fara!" med gul bakgrund och satte på posthållaren. Skämtet gick hem och personligen tycker jag det är hysteriskt roligt men jag är medveten om att min humor kan vara lite låg ibland. Är inte helt säker på om grannen kommer att tycka att det är lika roligt men A lät iaf skylten stå kvar.


Grannens kattskylt..


A's personliga räddningsskylt! Nu kan han vara hur bakis som helst och sova tryggt
 i vetskapen om att det inte bara är grannens katt som blir räddad vid eventuell fara.


Kommentera inlägget här: