Ballbreaker!

Vilken lördagskväll! Alla borde samla ihop ett gäng kompisar och hyra spa-avdelningen på Ballbreaker! Det var det bästa jag har gjort på länge! Vi blev en rolig skara på 14 personer som njöt av bubbelpoolen, steambastun och kallbadet. Maten var även den supersmarrig, jag fullkomligt njöt av min oxfilé på planka. Det var så fantastiskt att jag glömde bort att ta kort. Typiskt! En rolig incident var att en full man kom fram till middagsbordet i restaurangen och skulle påpeka att han drogs till mitt hår, han var rätt framfusig och servitrisen var tvungen att mota bort honom och be om ursäkt. Mycket flumigt! Ännu flumigare var min klädsel imorse på väg till jobbet. Sov hos Andreas och glömde totalt bort att jag inte hade nåt ombyte hos honom så jag fick snällt sätta på mig min lilla svarta klänning och höga klackar, utan strumpbyxor, för de råkade jag ha sönder när jag skulle dra på mig dem. Kändes inte helt ok att göra en "walk of shame" till jobbet. Som tur är har jag en uppsättning jobb-kläder på gymmet så jag slapp iaf jobba i min lilla svarta. Så kan det gå!


Min "walk of shame" outfit, minus de två varmkorvarna
 jag hade i händerna på tunnelbanan på väg till jobbet..

Kommentera inlägget här: