att deffa eller inte deffa?

Det är frågan! Igår hade vi en tjej som tävlar i fitness på besök i gymet för en plåtning. Hon hade verkligen lagt ner tid och energi för att få en stark och deffad kropp. Inte för mycket muskler och inte för biffig, bara lagom vältränad och athletiskt. Det var mycket inspirerande och jag blev faktiskt lite småsugen på att deffa till mig. Det tråkiga är att brösten ryker när man deffar. Jag tycker på något vis att det inte är värt allt jobb med att deffa till kroppen om det betyder att jag måste "köpa" ett par nya bröst för att behålla mina former. Har ingenting emot siliconbröst men det är så frustrerande att man måste välja, tuttar eller definition. Tänk så fantastiskt det vore om man kunde kombinera båda. Jag är supernöjd som jag ser ut idag men det hade varit lite roligt att testa att se hur vältränad jag faktiskt kan bli. Men som sagt, det är inte värt det. Jag är alldeles för förtjust i mina egna tuttar!




Priset för att deffa..

Kommentera inlägget här: