Imorgon smäller det!

Det är mycket som händer den här helgen: Stockholm Maraton, Workout Åre och Sportlife Stockholms Instruktörs-jippo.

Maran är jag inte redo för i år så den kommer jag inte hänga med på men jag ger ett stort LYCKA TILL till er som springer!

Planen var att jag skulle dragit upp till Workout Åre och svettats på mina vänner Sandra Fagerlund och Jonas Nordins klasser men tyvärr krockade det med årets Sportlife-happening. Hela lördagen ska jag träna, skratta, äta gott och bara umgås med mina fantastiska instruktörs-kollegor på Sportlife. Det kommer bli en toppendag jag inte kan missa! Jag inleder såklart med mina vanliga morgonklasser: Spinning activio och Core, men klockan 12.00 bär det av till Sportlife Odenplan i vita kläder, helt enligt kvällens dress-code. Det är alltid lika kul när helgen går i träningens tecken, kroppen kommer nog vara lite trött på söndagens Indoor Walking men det är det värt!

Bästa instruktörerna under Workout Åre:


Jonas Nordin kör x-fit Express..


Sandra Fagerlund är med i teamet bakom X-walk..


Anonym:

Tusen tack! Smickrande :) Helgen var helt underbar, synd att det är ett helt år till nästa gång :)

Kommentera inlägget här: