V-vik!

Idag far jag mot sydligare delar, närmare bestämt världsmetropolen Västervik. Min morfar (som emigrerat från Stockholm) fyller år och det ska självklart firas. Jag ser det som en riktigt avkopplande helg. Tänkte passa på att packa ner löpardojjorna och ta mig ut på några rundor. Jag tänker även fullkomligt bosätta mig i vårt (mina föräldrars landställe) bubbelbadkar. Det finns nog ingen bättre tid att bada som på vintern. Bor man i en lägenhet utan badmöjlighet så blir man nästan knäpp. Iaf jag!

Nu kan jag även informera om att min resa till Egypten är bokad! Det var inte helt enkelt att boka med någon som helst bor 5 stjärnigt med all inclusive men vi lyckades tillslut (efter minst 3 timmars letande) enas om ett fyrstjärnigt Hilton med all inclusive som även jag har råd med. Jag tror det blir jättebra men A är lite orolig över maten och magsjuka. Vi får hoppas att det går bra! Så den 24:e sitter jag på ett plan på väg till värmen. Har inte riktigt vant mig vid tanken men snart kommer den nog bubblandes över mig. Nedräkningen till take off har börjat! Trevlig helg!







Några bilder från vårt hotell...


Kommentera inlägget här: